Regn, action og kærlighed

Der skulle gå omkring 3 måneder før min skønne kæreste kom og besøgte mig på min rejse. Lørdag d. 30. september stod jeg (vanvittig) spændt, ved international arrivals i Kuala Lumpur lufthavn, og ventede på Line. Det var utrolig dejligt at holde om en smilende (men også meget træt) kæreste igen! 
I mens Nee og drengene var stationeret inde på Sepang Circuit (F1 banen) på kvalifikationsdagen, tog Line og undertegnet på lidt sightseeing i storbyen. 
Den efterfølgende mandag morgen splittede vi os fra resten af gruppen på en to-ugers rejse til henholdsvis Langkawi og det nordlige Vietnam. I dette indlæg viser jeg stemningsbilleder fra vores 4 dage på øen Langkawi. 



Langkawi ligger lige ved den thailandske grænse i det nordvestlige Malaysia. Øen er et artipelogisk paradis bestående af 99 øer, hvoraf Langkawi er hovedøen. 




På rundtur i byen den charmerende kystby, Kuah.




Med cable cart, så vi kunne få en smukt udsigt ud over hovedøen og de tilhørende småøer. 






Smukkere bliver det ikke: Line, det malaysiske flag og en fantastisk udsigt <3 




I 3D museum, hvilket gav mulighed for nogle fede billeder. 




Lines ved siden af sin drømmebil. 






Et par + et stort vandfald = et kanon billede :) 






Vi tog os en bette dukkert oven for vandfaldet (kaldet Seven Wells) - det var liiige til den kolde side. 




Ø-rundfart her ved en smuk indsø på en af øerne, Pregnant Maiden, da klippeformationerne i baggrunden former sig som en gravid kvinde (er lidt svært at ane på billedet). 




....Og vi nød det! :) 








På Cenang Beach lejede vi et par jetski i 30 min, hvor den indre fartdjævel blev vækket i os begge. 


Comments

Popular Posts