Forberedelserne inden turen


Det er for et år siden lykkes mig at få et halvt års orlov for mit arbejde i Horsens, hvor jeg har arbejdet siden februar 2015. Jeg er glad at forlade mit job, for en periode, efter jeg har haft et stabilt og læringsrigt arbejdsår! Jeg kommer både til at savne mine kolleger og de sløve/skønne teenagere på Step 10!

I januar var jeg på date i Århus med en utrolig sød og smilende pige, som jeg er så heldig at kunne kalde min kæreste! Timingen er selvfølgelig elendig fra min side, men jeg elsker hende mere for hver dag der går, og jeg kommer til at savne hende virkelig meget!!
Hun har dog snakket om, at hun vil mødes med os under vejs på vores tur, hvilket jeg naturligvis er kæmpe fan af! :D 

Sidst men ikke mindst, vil jeg savne min familie og venner mere end jeg nok er klar over på nuværende tidspunkt, men den støtte de har udvist omkring denne verdensturne (undtagen Jonas Albech som ikke har sagt noget positivt om vores exit fra DK) har været helt fantastisk!

Nu er der ikke andet for at få styr på de sidste ting inden vores afrejse fra Kastrup Lufthavn: 

Kolera Shot # 2 - søge visum til Indien - pakke min backpack færdig 

Comments

  1. Enig din timing er elendig, Johan.. Jeg savner dig rigtig meget herhjemme i skønne Danmark.. Skulle du få hjemve, savne mig for meget og blive træt af at være på farten, så skal du vide, at jeg altid har en ekstra plads til dig herhjemme<3 Du må have en rigtig god tur sammen med gutterne:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du skøn, Søtte 😘 Savner også dig mere end du kan forestille dig! Nu hjælper det heldigvis at du kommer og besøger mig halvvejs på min tur 😍

      Delete

Post a Comment

Popular Posts